کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس مشهد راز همدلی چیست؟ دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها آیا از تأثیر اعجاب‌آور غلات در بهبود دیابت خبر دارید؟ مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) کمبود آب و  چاره‌های پیش‌رو مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور + فیلم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس
سرخط خبرها

برگزاری حضوری کلاس‌های عملی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۴۱۴۸۶
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
برگزاری حضوری کلاس‌های عملی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خراسان رضوی
رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خراسان رضوی از برگزاری حضوری کلاس‌های عملی این دانشگاه خبر داد.
گروه جامعه شهرآرانیوز | رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خراسان رضوی از برگزاری حضوری کلاس‌های عملی این دانشگاه خبر داد.

دکتر مرتضی تشکری با اعلام این مطلب ادامه داد: برنامه تحصیلی نیمسال اول ۱۳۹۹-۱۴۰۰ این دانشگاه تدوین شده است و بر اساس آن تمام کلاس‌های نظری در همه مقاطع آموزشی به‌صورت آنلاین خواهد بود و به همین علت، سامانه‌های جامع درس آنلاین، امتحان و پشتیبانی آفلاین کلاس‌ها با یک‌بار ورود دانشجو به‌صورت کامل در اختیار ایشان خواهد بود.

وی افزود: کلاس‌های عملی به‌صورت حضوری، در کد‌های مختلف با حداقل نفرات و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری در کلاس برگزار خواهد شد تا به سلامت دانشجویان عزیز خدشه‌ای وارد نشود.

تشکری درباره حضور استادان در کلاس‌های مجازی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزش تدریس در فضای مجازی برای تمام همکاران برگزار شده است تا از فضای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تهیه شده به‌خوبی استفاده کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خراسان رضوی درباره پذیرش دانشجویان جدید در مراکز این دانشگاه اعلام کرد: فرایند ثبت‌نام متقاضیان تحصیل در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خراسان رضوی از ۱۱ شهریورماه آغاز شد و متقاضیان می‌توانند در یکی از ۳۶ مرکز آموزشی خراسان رضوی ثبت‌نام کنند.
 
تشکری یادآور شد: همچنین دانشگاه جامع علمی‌کاربردی به‌عنوان دانشگاهی شهریه‌پرداز، کمترین میزان شهریه را دارد و برای سال تحصیلی جدید نهایت ۱۰ درصد افزایش شهریه پیش‌بینی شده است که با راهکار‌های مختلف تلاش می‌کنیم دانشجویان در پرداخت آن متحمل رنج نشوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->